Perhatian!!!

Untuk setiap anda yang membuat post mengenai apa2 perkara, sila informkan siapa anda. Terima Kasih =)

Saturday, September 13, 2008

perangai aku dah pelik,..maksudnyaaa????


korang tau,...aku dah xbleh nak layan laki2 lam ym aku,..


setiap kali diorg buzz aku, aku wat bodo jer,...


pastue, aku mula nak marah bila diorg xpaham bahasa bila aku ckp xnak ym ngn diorg,..


semalam 15 org buzz,..aku rasa malasnyerrrr nak layan,...


pastue,..ari nie, aku bengang,..aku off ym,...


bila aku nk ym ngn ayu, aku buka,


macam2 laki-laki yang agakk bengang marah aku,...


masalah aku dah xda mood nak layan diorang,...


pada hal selama nie aku suka plak klu ramai laki ym,..





xkan aku dah.........??????

xmungkin,....tp mcm aku dah,..........

YA ALLAH, jauhi aku dari benda yang dilaknat olehmu,...

No comments: