Perhatian!!!

Untuk setiap anda yang membuat post mengenai apa2 perkara, sila informkan siapa anda. Terima Kasih =)

Friday, September 12, 2008

alaaa ting tongnye group mmg camnie
semua tingtong2 belaka
tp tu yang best tentang kiter semua.....
giler2..koya budak2 lagiiiii
arghhhhhhhhh xmatang lagi kate kann
heheeeeeeeee.....
mcm semlm dengan perasaan xmalunya bergambar mcm budak2
hahahaaaaaa
buat mcm kajang 2 kiter yang punye,,,,,,,,,
seronok sebab dah lamer kiter semua xkuar same2
semua bz ng mcm2 hal terutama aku ng suksis,,
setiap sab2 plakk....korang semua dah abih koke dayah otw nak abihhhh
tp aku,,,,,,,,
dah nak abih belajr baru abih koke,,,,itu pilihan aku,
nak jadi insp.polis kate kan
doa2 kan la ekkk
aku dapat jd polis...n korang kene panggil aku puan,,heheheee
ape yang merepek nieeee

INSP. ECAH

No comments: